Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

  Valakik, valahol ebben a furcsa kultúrájú országban – most kérem az összes akármilyen irányultságú agitprop órarugógerincű parasztot, hogy húzzon a picsába – megszavazták, hogy a gyerek az iskolában vagy erkölcstant tanul, vagy hittant. Mivel még nem, de egyre közelebb kerülök ahhoz, hogy választanom kelljen, a gyerekeim melyik kezébe szarjak, és melyik legyen a nehezebb, ezért elmondom, mi van.

 Az erkölcs mint olyan, számomra alakban és formában leginkább egy langyos, félkész, zöld és sárga nyúlós takonyzsámolyt jelent, amire jóképességű szónokok egymás vállára támaszkodva próbálnak feljutni, hogy hirdessék a jó és rossz közti különbséget.

Az erkölcsi érzék és érték ezen a bolygón attól függ, hogy hol fejlődött ki az agyad. Mi a jó, és mi a rossz, mi a helyes, hol húzod meg a határt?  Honnét a francból tudd ezt így hirtelen? Hány és hány öreg koldusnak kinéző gandi rágcsálta már a görbe botját évekig, és mégse jött ki a barlangból anyázva, hogy milyen egyszerű a megoldás. Brit tudósok egymást szopkodták hajnalig, és inkább választották a hererákot, mintsem mondták volna, hogy lejött a velő, és vele a megoldás. Hol van az erkölcsi zsinórzat, ami mentén megleled a makulátlan zsírfejű buddhát, és hörögve állhatsz a világ elé, lám meglett az erkölcsi nullapont. Hogyan képes valaki ezekben az időkben magára vállalni, hogy húzhatja a szent origót, és utána tuti nem kúr félre, és nem fut össze a nyál a szájában a friss balaton sound-os csajok üde pinája láttán. Értem én, hogy netuddki húzza a vonalat, és kezdjünk érlelődni, kezdjünk felnőni a világhoz, legyenek célok, legyenek értelmes határvonalak, és hát legyenek erkölcstanárok is, de ehhez ezeknek a dísznövényeknek először ki kéne nőni a tehénszarból, ahol most még csak a magot csócsálják a legyek.

Default értéknek nyilvánvalóan kimondhatjuk , hogy ne lopj túl sokat és ne ölj csak úgy ártatlanokat, de mivel a többi direktívát úgysem tudod M 1:1 betartani, ezért szerintem updatelni kéne a leírást. Pláne hogy ne kívánd meg akárkinek a nőjét, pasiját, mert különben olyannyira unalmas lenne az életed, mint egy búvalbélelt Mikiegér a Kaccsendzönga tetején.
Erre szerencsére mintha lenne némi apró mécsláng Feri pápa részéről, aki pajszerrel igyekszik feszegetni a pofonládát, ami ha kipattan, lesz ott koki meg saller, remélhetőleg állja majd egy ideig.    

  Hittan kérdéskörben eléggé elfogódott és megengedő vagyok: mindenki azt hisz, amit akar, amíg az a valaki nem akar bántani azért, hogy együtt énekelve és tapsikolva adjam oda neki a hitelkártyámat. Magánvéleményem, hogy hiszem ha látom. Oké, mondja erre minden rákos, agyhalott és reménytelen, ő látja és érzi. Hadd mondjam, hogy testközelből láttam és éreztem már én is a korai halált a családomban , milyen az, ha nincs remény, nincs oka és értelme, ha tudod, hogy meg fogsz halni, és nincs megoldás. Akkor még mindig ott van Az, vagy Ő, vagy ők és mi, vagy majd lesz valahogy. Mindegy. Ott van nekik és kész, engem hagyjanak ki belőle.   

Aki meg muszlim, annak a Korán a mérvadó, és minden más érdektelen, ráadásul felmentést is kap mindenért. Aki  keresztény, annak ott van a szertornász csávó (ne tessék olvasni, ha sértő vagyok), ott van az is, aki Hókuszpókban hisz, annak meg adva a csíkos zokni, legalább olyan komoly háttérrel, mint bármelyik fényeslelkű megmondókapitány.

Voltak periódusok a történelemben, amikor komolyan vették, ki milyen színű, ki milyen istent imád. Remélem később jön el ez a világ, mintsem hogy az én életemre hatással legyen. A gyerekeim meg majd úgyis megvívják a maguk háborúját, az már nem az én harcom lesz. Csak zombik ne jöjjenek, mert az csúnya világ lesz, láttam 3D-ben.

dogma.jpg

Szerző: Langzam Spaciren  2014.01.10. 09:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyxegy.blog.hu/api/trackback/id/tr705750114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása